nu är det dags igen..

Jag trodde detta med sömn hade bättrat sig för min del. Nej, nu är det tillbaka igen och jag är pigg fast ändå inte. Svårt att förklara med ord hur man känner sig. Absolut inget deprimerande men det är ändå ansträngade.

Jag har haft huvudvärk sen kl 18,00 idag. It's sucks. Så min stackars pojkvän kunde inte spela hög musik. Han klara sig nog, han poppar ju högt as hell på jobbet vad jag har förstått. Han har klippt sig idag också, det blev tok-bra!
Jag ser nu också att klockan är äver midnatt. Det betyder, 3 dagar kvar till min och Nickes 1 årsdag. Så himla bra känns det. Ingenting är förändrat i vårat förhållande. Inget strul, inget tjafs, ingenting. Jo, såklart det är småtjafs ibland men ytterst sällan (varar kanske i 5min?), och det kan man ju inte undvika. Man tjafsar med alla i sin omgivning, så är det bara. Men vet ni, jag skriver ett "kärleks-inlägg" på fredag istället. Då det är min kärleks-dag.

Jag blir hemma från skolan i morgon också. Sjukan har inte gått över och min mage ligger i uppror. Här har ni inget att vara avundsjuka på inte. Men i morgon har jag tänkt att ta tag lite i städningen i varje fall. Få det lite städat och så. Inte för att det är super stökigt men lika bra att få det gjort. Mormor kommer ju snart också så då måste det vara kliniskt rent. Märkte även att våra ljus-saker vi har på hyllorna i v-rummet inte finns kvar på IKEA heller. Så då är det vara att köpa något annat helt enkelt. Alltid kul att piffa upp lägenheten med lite andra saker. Så jag har tänkt att jag ska önska mig ett presentkort på IKEA till jul, Det låter väl bra? Kan man köpa jätte mycket roliga saker.

Over and out, tack för mig!
Mikaela Larsson

En blond Mikkis. Saknar jag det? -Nja..

Kommentarer
Postat av: Lena

Lagg in bild pa Nickes nya frisyr :) xx

2008-11-11 @ 13:16:19
Postat av: Lena

Lagg in bild pa Nickes nya frisyr :) xx

2008-11-11 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0