Myskväll hos Gård

Ikväll bär det av till Sofia med mys på listan med söta flickor! Så detta kommer bli en lugn skön kväll med brudar och allt vad det innebär.

Kom hem från Karlstad för ca 40 minuter sedan. Fick mycket inhandlat idag, inte för mina pengar då (eftersom jag inte har något), utan mormor och mamma var urgulliga och köpte massa saker. Av mormor fick jag lite julsaker, bl.a två julkulor som är lampor, lite svårt att förklara. Dem är runda (såklart), rätt så stora i svart genomskinligt med vitt mönster på. Två dukar, en röd, en blå och 6 ljushållare. Dem är också röda, i tre olika storlekar, som nu står på dem svarta hyllorna o vardagsrummet. Av mamma fick jag en ursnygg vit tunika med svart spets och en genomskinlig kruka med en spiral i med ljus, också svårt att förklara. Som vi fick i 1års present.
Jag är supernöjd med allting, så jag tackar och bockar. Så den nya tunikan kommer att bäras ikväll med svarta strumpbyxor och svrta stövlar, nice. Bilder kommer läggas in på sakerna.

Jag antar att jag kommer uppdatera senare innan jag går.
over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0