mmhm, hemtrevligt!

Nystadat och adventpyntat har kommit upp, tidigt? - Jo, jag vet. Men tänkte att det var lika bra när vi ändå städade idag. Så nu är det jätte mysigt här hemma, plus att det är vitt ute. Snälla gud, låt det vara vitt hela december månad.

Sofia har varit här en sväng idag. Vi har pluggat lite och togit grymt snygga kort, eller ja det beror ju på hur man ser det. Kanske ska säga mer "roliga". Man skrattar ju i varje fall. Imorgon ska vi till Medskog och hälsa på Helen, ska bli trevligt. Så jag får gå tidigare från skolan i morgon så man hinner. Det låter säkert helt sjukt, men hon åker till Sthlm på fredag för att hälsa på min andra faster. Så man får ta tiden man får, och mina sista lektioner i morgon är inte så viktiga direkt. Jo, alla lektioner är viktiga men jag hinner ikapp dem lätt.

Nej, nu ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna.
btw, är det någon som vet bra ansiktprodukter till ansikte som inte kostar multum? Vore skönt att slippa gå i smink någon dag på vintern.. (annars ser jag ut som ett mongo med mitt röd flammiga face)

Kommentarer
Postat av: erika

jag vet skapligt många som är bra ;) btw, snällt att du nämde att jag hjälpte till att städa ;)

2008-11-26 @ 00:26:09
Postat av: jess

absoluta wonderprodukterna kallas proactive solution, med förutsättningarna av att dom används regelbundet :D i love!

2008-11-26 @ 18:41:48
Postat av: sandra

vet en hel del :P

säg bara vad du har för hudtyp

2008-11-26 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0