Mikkis kommer med skador

Varenda gång jag och Nicke skoj bråkar så gör jag alltid så han får ont. Fattar inte hur jag lyckas, jag råkar riva han eller peta honom i ögat eller något liknande, men ändå.

Dagen har varit usel, iallafall i skolan. Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Öga har hängt hela dagen, men det får man väl leva med ibland. Gick till skolsyster också, nu har jag läkartid för nu ska jag fasiken ta tag i mina sömnproblem.
Fick även VG på religonprovet också. Får VG på allting jag gör nästan, det är jag supernöjd med! Man ska inte tro att man får det högsta betyget jämt, för då blir man bara besviken på sig själv.
update later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0