Lucia

Det är snart Lucia och alla elever här på skolan ska rösta vad våran rektor ska vara då. Jag rästade på tärna. Och 75% hade röstat på det. Vem vill inte se honom utklädd till tärna. HA! Älskar att denna skolan hittar på så mycket roliga saker. Det är inte allt för många skolor som verkligen ägnar sig åt elevernas tycke. men det gör åsfjärden, därför trivs jag här. Verkligen. Ska nästan skriva ett mail och bara hurra! nej, det tänker jag faktsikt inte göra, men alla min lärare är värda det egentligen.

Sitter och lyssnar på musik på www.youtube.com . Just nu är det Queen - The show most go on. Störande att världens bästa sångare dog. Hör ni rösten? Den åker genom kroppen som en helt underbar vacker remsa med endast musik. Hör rösten, rys.


Världens bästa röst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0