ljuvliga helg

Nu är det helg och det känns underbart!

Ska snart hoopa in i duschen så jag kan göra mig iordning någon gång. Känns jobbigt måste jag säga. Är färdig med mitt arbete iallafall. Har blivit lite "småförhörd" av min kära pojkvän. Var tvungen att lyssna på musik och säga vilka som spelar, alltså vilket band det är. Ha! Var tvungen att kunna och han skulle bli besviken annars. Tur att jag har hört dem flesta låtarna så jag kommer ihåg. Minnet är bra att ha, så slipper man ha en besviken pojkvän ;-)

Åt varmrökt lax och potatis förut. Det var det godaste jag har ätit på länge, jag njöt! Jag äter det rätt ofta ändå. Men idag, var det gudomligt! Fish is my thing! Haha, ja, iallafall i matväg..

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv; tack gumman <3

2008-11-07 @ 17:00:42
Postat av: jessica

det är därför du är så smart, little fishwoman :D

2008-11-08 @ 23:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0