ljusparty

Jämt kommit hem från ljuspartyt hemma hos Pirjo. Det blev lite inhandlat och det var supertrevligt! La även märke till idag att jag måste ha snurrat lite igår. Jag var inte alls så snurr (vad jag kommer ihåg). Jag drack 5 öl men det hände väl något konstigt. Jag var hemma i normal tid och jag hade skitskoj! Någonting som måste göras om.

Jag vaknade jätte sent men det känns bra att få sova ut. Nu sitter jag här själv för att Nicke spelar innebandy med Pasi, Adam och Daniel. Så han kommer väl hem om ca 1h. Ikväll blir det endast mys med my love, så det blir väl film och så, kanske lite godis också, som jag förövrigt att nästan har slutat med. Jag brukade äta upp en stor chokladkaka på en dag. Jag hade min  fyra dagar sist. Sen efter det så vill jag inte inte ha mer, kände inge sug efter det. Vilket känns prima :-)

Jag anser att vissa människor absolut inte inser vad dem håller på med. Fattar inte hur man kan bara svika någon på det sättet. Lever du med ett samvete? -Nej från utsidan ser det inte ut så. Något mer ska jag inte uttrycka mig om. Jag lägger mig inte i för detta är inte min ensak, men jag tycker folk har rätt till att höra åsikter, därutav min. Tänk på vad du gör. Hur kan man ens glömma?


Kommentarer
Postat av: sofy

varför ringde inte du upp mig någon gång igår när jag ringde dig för?

2008-11-17 @ 10:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0