Julkänsla

I Grums har det snöat hela dagen och nu är det endast vitt, det snöar fortfarande.Underbart tycker jag nu när det snart är advent och snart dags för julmys!

Handlat idag igen och det blev mycket mat idag, hela 7 påsar. Så nu finns det mycket gott att käka. Fick även reda på idag att jag har sovmorgon i morgon, vilket är värt. Börjar vid 10,30 och jag åker inte buss så jag behöver inte gå upp förns 09,30. Ha, gyd va gött. Imorgon blir det även storstädning och upp med allt inför advent (jag ska inte tända det innan första advent, jag lovar pappa). Ja, pappa hatar när folk ställer upp saker för tidigt. Som nu till jul, adventsjulstakarna ska tändas på första advent, punkt. Min pappa är lite speciell utav sig men jag kan leva med det.
Ska även klippas av den nyfunna frisören Jessica. Så hon ska få göra lite svartjobb här hos mig och klippa topparna. Även bestämt att, äntligen, jag och min gamla vän Emelie Hummelgård ska ta en förhäxad-dag och kolla genom Säsong 1 på torsdag. Ska bli härligt att vara med den lilla sötisen igen.

Kan ju inte glömma det viktigaste. Metallica i Oslo till sommaren. YES! Kan ju inte gå på dem i Sverige för då är vi i Sri Lanka och huvudsaken är ju att se dem, inte när. Så tack Linda för hjälpen med biljetterna där nere i Gbg.


James Hetfield

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv; Aha, då hörde ja feel ;D

2008-11-24 @ 22:34:25
URL: http://emeliehummelgard.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv; Aha, då hörde ja feel ;D

2008-11-24 @ 22:37:01
URL: http://emeliehummelgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0