irriterad, trött och grinig

Satans va PMS jag har haft hela jävla veckan. Så fort någon säger fel sak så barkar det iväg, argare och argare.. Jag har hellre världens mensvärk än detta. Visst man blir väl arg för att at värken, men man blir inte arg för att luggen inte vill ligga rätt? Jag har alldeles för stora problem ibland, deprimerande.

Jag och Sofia bakade förut, mjuk chokladkaka! Då trodde jag att det skulle bli mer likt kolatyp, men det blev mer som vanligt choklad nästan. Aja, det var gott iallafall. Började kolla lite på Sunes Jul, kanske 3 avsnitt? HA! Sofia, vi kollar mer när vi är själva istället, så det blöir tyst. Haha, nej. Nu måste jag ta och lugna ner mig, spricker snart..


Kommentarer
Postat av: söff

ja nog bäst så, så vi får lite lugn o ro ;)

2008-11-30 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0