home

Så, nu har man kommit hem från Elin och Mattias. Det var jätte trevligt. Dem hade köpt överflödigt med mat dock så vi var sex stycken som åt men jag tror att det var mer än hälften kvar ändå. Ja, men nu har dem mat i morgon också! Filmerna dem hade hyrt var nog det kassaste jag hade sett dock. Be Kind Rewind och The Craven. Hyr dem inte, kolla inte på dem. Så dåligt var det..

Nu ska Nicke spela snart och jag har inte en aning om vad jag ska göra under den tiden. för det finns inte ett skit på tv: och han ska säkert ha. Åhnej, det kan inte hända.

Hur kan man hata en person som man tycker om egentligen. Man HATAR verkligen det dem gör men tycker om själva personligheten ändå. Det är så irriterande attj´jag bara vill spy på vissa. Inte ha någonting med dem att göra ibland. Nej nu ska jag liva upp mina tankar på något annat så jag blir glad istället..

Kommentarer
Postat av: Lena

What's up sotnos..? O vad spelar Nicke pa kvallen!?

2008-11-08 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0