Hockeymatch!

Var och kolla på Grums-Säffle J18 jämt nyss. Grums vann med 11-3! BRA GJORT!

Dagen har tillbringats med Gård, mysigt som vanligt. Var till henne en sväng och då gjorde Mikael en silltårta. Och jag hatar sill. Åt det en gång och jag kommer aldrig mer stoppa det i min mun, satans va vidrigt. Konsistensen är liksom hård fast det är jättelätt att tugga. Nej fy farao.

Det börjar bli dags för en dusch sedan blir det sängen och vänta in min älskade. Känns bra att börja 12,00 i morgon och att jag inte behöver plugga idag. Men det börjas på måndag igen och då är det religon som gäller. Jag ska fixa detta, det är egentligen inte så jobbigt att plugga heller. Om man läser det en en gång varje dag i en vecka så kan man det sen. Istället för att sitta hela dagen före. Jag är smart och jag är duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0