Halloween?

Det var igår. Idag är Alla Helgona. Känns inte så bra att festa idag egentligen. Det är ju idag man ska hedra dem döda. Menmen, huvudsaken är ju att man hedrar dom iallafall. Jag vet fortfarande inte vad det blir ikväll dock.

Igår kollade vi på film på kvällen med Stoffe och Therese. Alla blev lite rädda när jag skrek till, ett antal gånger. Men jag är som jag är! MUHAHA. Jag har 10 bacardi breezer watermelon som står och väntar på mig i kylskåpet. Jag undrar om dem ens kommer att drickas upp idag. Nej, åter nu till sysslorna, vänta in samtal från Amelie (idag var det du som skulle ringa :D), ringa Sofia, plocka och sen är det dags för att styla sig.
BYE BABES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0