Grey's Anathomy

Jag gråter till varenda avsnitt, detta är ju sanslöst.

Bella kom förut och vi satt bara och prata konstant i.. Jani, hur länge som helst skulle jag kunna tro. Men alldeles strax är det dags för sängen och läsa om alla frågor (IGEN!), det är värt det. Måste säga att det är väldigt bra pluggningstips. Läs det varje dag innan ni somnar så sitter det som ett smäck sedan. Det tar ca 10-15 min och det är supereffektivt. Det funkar superbra för mig i varje fall. Känns bra att jag schemalägger pluggningen så bra som jag gör. Och om man börjar tidigare så går det fortare och det minnet sparar det super! pröva får ni se...

Har skrivit många och långa inlägg. Hade mycket på hjärtat idag. Börjar kl 12,00 på fredag. Kan sova till kl 11,00. Jag gillar min skola skarpt. När man gick på jättesten så trodde jag att det var sletet oså där. Underbart mysig skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0