fredagkväll, vad gör man?

Jag sitter här varje fall och har jämt färgat håret på Sofia. Det fick bli Kastanj, vilket börjar ta sig och det ser bra ut. Ja, min fredagskväll kommer att tillbringas med Sofia och min kära syster Erika. Vet inte vad som kommer hända, men jag är sugen på Singstar och hoppas jag får med mig dem hem till far så det blir av.

Har haft väldigt kraftig PMS idag och det har inte varit kul. Så på onsdag kilar jag ner till ungomsmottagningen för att få något mot detta, för nu har jag verkligen försökt med allt. Och inget funkar.

http://www.youtube.com/watch?v=HIRNdveLnJI Avenged Sevenfold - Afterlife. Ärligt, alla måste kolla in det grymt snygg sångaren.
Titta och se, ni kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0