fredag

Nu är det fredag igen och jag har precis kommit hem. Gjorde prov idag, gick super! Så det känns verkligen underbart nu. La märke till att jag aldrig skrev igår. Men det var för att jag hade mycket att göra. Var i skolan, gick till Gårdan och hjälpte henne med hennes garderob. Hon skulle städa den, men tog inte kläderna som låg utspridda över hela rummet. Då störde jag mig på det så då gjorde jag det istället. Snällt va, Gård? ;-) Vi var även på hockey igår, såg ca 1½ period och Grums ledde med 5-1.

Vad händer det idag då tro? Amelie kommer idag i alla fall, snosisen. Allt för länge sedan nu. Ja det blir väl säkert massa prat och kanske utgång. Det märks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mej räknar du inte med idag.. nej icke då!



ja, igår va du snäll iaf! men inte i dag verkar det som :'(

2008-11-21 @ 11:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0