Fars Dag

Ja, idag är det den dagen man ska gratta sin pappor. Och det har jag och Nicke gjort. Hade köpt presen till pappa för 3 veckor sen redan. Han blev glad iallafall. Han vet att han är världens bästa pappa redan ;-)

Ja som sagt har varit hos pappa och såklart hos Jaska och grattat honom också! Våra pappor är bäst, eller vad säger du Nicke? (och våra syskon? :D) dagen har varit lugn och skön och mycket värd. Min söta Bella kom förut och tjata av sig. Jag med. Hon har lite roliga uttryck denna Isabel. Myttoskalle är ett ex. Hah! Ja ni hör ju hur det låter. Man kan inte undgå att skratta när man är med denna kvinna.

Imorgon är det skola igen och då börjar pluggningen igen, religon. Eftersom jag trodde vi hade det förra veckan så pluggade jag på "fel" prov under lovet. Men det lönar sig ju bara i slutändan. Men det blir småplugg nu under morgondagen och sedan lite hårdare på tisdagen. För då ska jag plugga precis innan jag går och tränar och innan sängen. Då ska detta gå bra. Fick ju VG på historia-provet också(kanske redan har nämt det?).

Nu blir det Prison Break avsnitt 9.
Bye my all superstars!


Och här har vi min underbara pappa. Mycket kärlek till dig far.
.ps. Lägg märke till den snygga brännan på fötterna .ds.


Kommentarer
Postat av: söfy

den bilden är tagen utanför mig :D

2008-11-09 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0