deprimerande

Fick förhäxad s01 idag av syster. Ska låna den utav henne tänkte jag och nörda mig. Så Hummel jag tänkte på dig, vill du komma och nörda förhäxad med mig? I know you love The Charmed Ones? ;-)
Fick även två par jeans utav henne idag som hon inte vill ha längre, ett par baggy och ett par vita. Tack sis! Till helgen blir det nya skor och börja handla julklappar. Ska köpa mig ett par svarta ugg-skor. Inte det snyggaste med det är otroligt bekvämt så sak samma.

Jag och Ida håller på med ett arbete om utrotningshotade djur i naturkunskapen. Det suger balle, jättetråkigt. Men det är värt att kämpa lite för ett bra betyg, enligt mig. Hade inställd spanska nu på morgonen så jag hade kunnat sova en timme till i morse. Det är vitt ute nu, underbart. Härligt med snö nu när det är advent till söndagen.

Kommentarer
Postat av: get linda

nu får du länka mig precis som jag gjort

2008-11-24 @ 13:55:20
Postat av: jessica

haha jag kommer ihåg när hummel hade sidor om bara förhäxad, phoebe hette hon någonstans :D vad gullig!

2008-11-24 @ 14:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0