Burger King

Jämt kommit hem från BK och det passade väldigt bra, eftersom idag är det "dagen efter". Jag har mått bra med varit lite sådär hangover. Men mår både jag och Nicke bra och är mätta och belåtna. Ska sätta på There Will Be Blood nu och senare bär det av till Elin och Mattias där det blir tacos och film. Mysigt.

Gårdagen var väldigt lyckad. Satt hemma hos Frasse och drack lite. Det var trevligt och jag fick träffa min underbara Amelie. Min Gumma. Hände en pinsam sak också. Frasses mamma är spanskalärare på skolan, och såklart har jag henne i spanska. Jag satt där och drack och "fula" mig med Nicke så ser jag henne. Blev illröd i ansiktet och gömde mig istället. Får se om hon säger någonting på måndag ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0