Avenged Sevenfold

Sitter och lyssnar på musik nu och ska alldeles strax börja med maten - pepparbiff med grillade grönskaer m. pepparsås. Hur gott låter inte det? Whatever, har helt fastna för låten Afterlife med Avenged Sevenfold. Verkligen ett musiktips. Så grymt bra.

Har inte hänt alls för mycket idag. Mest mys med my love. Men senare bär det nog iväg någonstans. Båda jag och Nicke är rastlösa så det måste hända något idag. Alltså har inte så mycket på hjärtat just nu. Förutom att jag längtar julen så innerligt. Ska snart in till stan och handla lite julklappar också. Så härligt att gå på stan när det spelas julmusik och är pyntat överallt. Dags för mat!
Over and Out!

Inte mycket, men alltid något..


Innan tjejkvällen hos Sofia förra helgen, min nya tröja också.
Som jag är helt supernöjd med!

Kommentarer
Postat av: BELL

vem varé som ladda ned den låten då? ;)))))))))))))))))))

2008-11-23 @ 20:50:16
Postat av: jess

står inte ut med att du är så snygg jämt! :O:D:D:D:D:D

2008-11-24 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0