2 timmar kvar..

Ska be om ursäkt till Gård som jag glömde nämna i slutet av det förra inlägget. Hon ska vara med ikväll också. SORRY!

Sitter i datasalen nu och skriver en novell. Jag hatar att skriva noveller, jag är så fantasilös så det finns inte. Ja med detta ska nog gå bra, tar lite tid att skriva dock. NU har jag rast i 1000år och sen spanska. SEN får jag sluta, finally. Vad som händer ikväll är väldigt oklart, utgång eller inte? mys, eller inte? Men jag nöjer mig med båda två faktsikt, bara det blir trevligt. Men nu ska jag möta Amsesnosis.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vill du inte leka med mig längre? :(

2008-11-21 @ 16:54:26
URL: http://emeliehummelgard.blogg.se/
Postat av: söff

gör ingenting :)

2008-11-21 @ 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0