1år

Idag är det min och Nickes dag. 1år!

Känns som om jag har känt dig i hela mitt liv, detta året har varit underbart. Jag är tillsammans med världens bästa pojkvän. Det vi har är ovanligt, vi har något speciellt, nått somingen annan har. Det är du och jag my love. Jag lämnar dig aldrig. Du är så perfekt. Finns inga ord som kan förklara min kärlek till dig, du är mitt allt. jag ser fram emot vårat liv tillsammans, för är det något jag vet, så är det att DU är den som jag älskar och aldrig skulle klara mig utan. Du känner mig utantill nu, och jag dig. Vi är gjorda för varandra.

Idag när jag vaknade så var Nicke redan uppe, han hade tänt ljus och börjat ställa fram frukost. Hur söt är han?


Kommentarer
Postat av: Lena

Aaaah grattis :) alskar er! xoxo

2008-11-14 @ 14:51:28
Postat av: jessica

grattis, mitt älsklingspar! jag kommer på bröllopet <3

2008-11-14 @ 21:36:30
Postat av: Emelie

wie va kul! :D

2008-11-14 @ 22:48:12
URL: http://emeliehummelgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0