SOMMAREN ÄR TILLBAKA!

olidligt hett! satans, jag ska inte klaga men, det kan inte vara lagpmt varmt, utan extremt varmt! kl 11,00 i morse vardet 30grader, i skuggan! DET tycker jag iaf är varmt.. Var i stan i fredags med pappa och serika.Jag köpte en jättefin grön klääning och två bh:ar för 74 kr ;) det tyckte jag var välfigt bra fyndat! (klänningen kostade 200kr) jag är nöjd nu och nicke tyckte allting var fint ockå..

Helgen har varit bbra! fredagen sögdock, men lördaghen för något helt gudomlig roligt!

Jag och bella skulle egentligen in till hamnen,men ågnrde oss i sista sekund,så vi ringde gårdan och kattis, så vi drog dot, spelade ölspelet och hade något så grymt roligt! Det måste vi göra om tjejer! Blir film ikväll,men gårdan! våntar på att tretton ska bli klar snart, 99% nu, men det sista går otroligt drygt =O

imorgon kommer spegeväggen upp! äntligen, min fader så sågrymt dryg ibland, men jag älskarhonom ändå =)

imorgon ska jag o nicke upp tidigt,ska till Pirjo och Jaska och sola och bada =) härligt! jag vill ochså bo i hus..
Nästa helg så ska vi på inflyttingsfest också . Marie och Daniel (Nickes Kusin) hrflyttat in i ett hus, vart kommer jag dock inte ihåg..
Träffade Marie på Jaskas 50-års kalas! Partyprinsessa, en väldig härlig och go tjej :)

Oj, nu blev det mycket skrivet, jaja.. Vi ska fixa hemtelefon snart! ich internet! sagt det ett åpar ggr men vi ska! =D Så nickes kära syster Lena kan ringa också :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja jag ringer pa en gang nar ni har fixat hemtele :P Puss

2008-07-29 @ 17:46:19
Postat av: Marie

haha partyprinsessa alltså?=) Du är härlig och go du mä vetu!;) Ses på lördag! Puss&Kram!

2008-08-06 @ 09:35:47
URL: http://mariegulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0