såfia

sitter hos gårdan nu, har hjälpt henne och sofia nr 2 att ställa ut deras utemöbler till i morgon.
Jag och Nicke ska till min fader i morgon och grilla oså, pappa ska fira att han har semester nu, pappa, jag älskar min pappa.. Han är världens bästa!

Saknar min nicke, hatar när han jobbar eftermiddag, vill ju vara med han jämt! Han är världens underbaraste person, jag kommer aldrig släppa taget om min pudding! Han är en så underbar person, omtänksam, snäll och helt enkelt perfekt! och det bästa av allt.. Han är min! :)

var på bio igår med gårdan, Sex and the City, åh så bra den var! tårar i ögat filmen i genom. Den blir att köpa när den kommer! Träffade även Lucas som jag inte hade sett på 1000 år, han är så bra! Tyckte att han var lite, eller mycket bögig som ville se filmen han också, men det är ju sån han är så det får jag leva med! :D

nu sitter sofia nr1 och nr2 och spelar GH, som jag verkligen inte gillar, tycker det är så tråkigt faktsikt. Jag är en singstar person, det är riktigt kul, jag o syrran kan sitta och sjunga en hel natt!


här bodde vi på violvägen 27, väldigt längesen! :D men visst är vi söta? :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

fan va söt :D

2008-07-18 @ 16:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0