pappa

jämt kommit till pappa, väntar på att min sega syster ska vaknaså vi kan börja med rabatterna någongång (har en känsla av att det inte blir något) så man kan få att plånboken ska få något.

Så underbart härligt med fint väder, så ska lägga mig o sola snart tror jag =) pappa han har börjat min sin ved. så erika kommer kommer kanske upp, isf med svart ögon för att hon är arg! haha, sömntuta. Hoppas vädret håller sig nu, så man kan dra till hamnen till helgen =) FUN!

Nicke han jobbar han =/ tråkigt, tycker inte om tt vakna själv på morgonen, speciellt inte idag. Drömde mardröm så vakna utavatt jag gjorde något litet skrik, och eftersom vi bor i nickes föraldrars hus justnu så fattade jag ju inte vart jag var?! =O satanas va läskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0