home

Kom hem från sölje igår vid ca 17,30.. Det var inte så jättekul dock, väldigt trött hela lördagen.
Jag nämnde i det förra inlägget att nicke prata i sömnen, han gör det jämt! mellan lördag och söndag sa han mer -"han jaga in mig i kylskåpet" - "vi befinner oss på massa skumma platser" - "låt mig va!"

Han är så rolig när han sover, det roligaste han någonsin har sagt är nog "blommorna är inom räckhåll" och sen en halvtimme senare säger han "cp-gubbe, han tog mina blommor" (i en ledsam röst) jag skrattade så åt honom så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Min bby är så kul.

Ska äta fläskfilè idag, mumma! Bada bastu ska vi också göra idag, har inte gjort det en enda gång än sen vi kom.. det är så gött! Specfiellt på kvällen, man blir så trött i öga så är man varm o go!

Lifehouse - Hanging by a moment
Lifehouse - You and me
Fastna för dissa låterna igen, så underbart bra, man blir lixom kär när man lyssnar på dem. WUNDEBART!

Hamnen till helgen, hoppas på fint väder.. Annars så struntar jag nog i det. men vill ju.yeye

Måste kolla galenskaparna snart också, på Adam&Evert.. så bra! eller på tennis, filmen heter cyklar. gå in på youtube och kolla! Om ni inte skrattar har ni kass humor =) (i en av sketcherna så handlar den om en mamma pappa och barn då, pappan vill att sin son ska bli tennisproffs (Björn Borg) så får sonen nobelpriset i Kemi så säger han till sin fru(Inga eller någont liknande) - Kom nu Inga, NUUU SKA DET BLI EN TENNIS-SPELARE! haha :'D

Ska snart hem till lägenheten snart, gott faktsikt, det jag kommer sakna är diskmaskin och internet. men vi ska beställa det idag tror jag så det löser sig ju  =) 

Niklas, min fantastiska pojkvän! Du är den mest underbara männsika jag någonsin träffat, du betyder mer än du tror.. Jag älskar dig nu
Jag älska dig igår
Jag älskar dig i morgon
Jag älskar dig föralltid
You have it all, my beloved

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha, sitter o skrattar pa kontoret at Nickes prat i somnen... puss

2008-07-22 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0