Mellandagsrean, igen!

Tog som sagt en tripp in till stan igen idag. Blev en hel del inhandlat även idag, ska ta kort på det ikväll. Det bästa fyndet jag gjorde idag var ett par stuprörsjeans med hög midja, vanliga jeans-blåa för bara 199 kr! Supersköna byxor och jag är supernöjd. Det bästa med mig tror jag är att jag inte behöver ha märken. Struntar om det står Lee på mina jeansfickor, bara jeansen är snygga och passar bra.
Köpte mig även två bh:s, grå bolera, jeans, tights (glansiga), strumpbyxor, glitterspray och ett halsband. Så nu är allting klart till nyår, bara drickat kvar. Vilket får bli 10 st bacardi breezer watermelon. Ja, den är en favorit och den är inte för stark i alkoholhalten.
Jag vet att det låter lite "geek" utöver att jag tänker på det, men jag vill verkligen inte bli bakfull, pallar inte det.

Nu senare ska jag möta Erika och få säsong 2 av förhäxad som jag ska glo på inatt. Kommer ligga uppe hela natten garanterat, men det gör mig nog inget. tror jag. Ska även tvätta idag, vilket ska bli urskönt. Jag hatar visserligen att tvätta, men det är så jobbigt att se att tvättkorgen är full..

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag alskar Bacardi breezer watermelon!!!



Guess what? Efter att ha planerat en kvall hemma, sa blev d ytterligare en kvall hos svarforaldrarna.



Alskar er

Puss

2008-12-28 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0