förkyldning?..

Ja, Nicke är sjuk, och jag har pussat på honom (självklart) så nu känner jag mig krasslig. Ni vet, när det kliar i halsen och gommen, näsan kittlar hela tiden. Och när jag är förkyld, så kan jag inte bli mätt, även fast jag är det. Känner den dära hungerskänslan hela tiden, sjukt. Det är därför jag alltid går upp i vikt när jag är sjuk, och det brukra tvärtom? Eller?

Pysslade lite med Nickes present förut, och det känns verkligen som han kommer uppskatta den. Hoppas det verkligen, det är ju tanken som räknas, och det ligger en väldigt fin tanke bakom denna present. Sofia borde anlända snart också, dags att plugga lite, sjunga lite, sova lite. Fick gardiner av mamma förut också, tack! Fanns svarta panelgardiner på ICA så det var superbra, exakt likadan som på hemtex, fasst 50kr billigare. ICA är bra ibland förstår ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0