R.I.P

Det är så himla lessamt, nicke kom hem från jobbet när jag låg och sov, så berättar han om David.. En av Grums roligaste och snällaste.. Känt David sen sommaren 06 när han och Fredde var hos mig och Erika nästan jämt när mamma och pappa var i sölje, vi hade jämt så kul! David, jag hoppas du mår bra och att jag får se dig igen.. Vi är många som älskar dig!

Kanske ska berätta något roligare nu.. =) Nu äntligen har vi fått hem alla grejer och internet och hemtelefon fixat! Amelie var den första! Min älskvärda lilla amelie, en utav dom bästa! älskar henne =)

Det var inflyttningsfest hos Daniel och Marie i helgas också, kunde tyvärr inte vara där så länge pga nicke var dålig, men jag gillar verkligen marie! vilken tjej! Vi åker nog dit någon annan helg och umgås =)

Läst två böcker under sommaren nu, duktig va? läser aldrig böcker annars, om man inte måste, har iaf läst Mötley Crüe's "The Dirt" och Nikkis Sixx "The heroin diaries" DOM ÄR RIKTIGT SJUKA! men jag gillar dom? ska kolla om det finns någon liknande bok =)

Längtar sååååååå till Sri Lanka, men gillar inte hav och sånt, vågor och massa konstiga fiskar, nej usch, vågar ju inte ens hoppa av en båt och doppa mig, på vänern! Så säger nicke att det är skit stora kryp där också, kommer dö av hjärtattack om jag ser något sånt! hoppas han ljuger..

älskar dig mest min underbára nicke :) du är min förevigt

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Jag fick ont i magen när jag läste det här.. Usch. Känns som det var igår.

2010-12-18 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0