regn, regn och åter regn

kan det aldrig sluta? igår var det jättefint väder, och idag, har det verkligen ööööst ner hela dagen, sluta nu när jag kom innanför dörren och inte ville gå ut igen.. typiskt!

ska börja tvätta alldeles strax, jättekul.. -inte- men måste ju ha rena kläder! så himla sugen på ett par mya jeans, men får ta ett snack med papi så får man se vad som händer med det, idag beställde mamma äntligen klipptid! (äntligen! hon är så himla glömsk, kan man bli senil vid 39 års ålder?) men vet inte hur än, förslag?

min älskling kommer snart hem, och han har något lurt på gång, får se vad det är.. haha! för ni som känner honom är det säkert bara något helt knäppt! han var så himla söt inatt! låg där med ett litet leènde på läpparna, min bby! men jag soim inte så underbart, låg och kolla på SATC, somna in till det, sen vaknar jag av skrik och massa härj, då är det dawn of the dead, det hjälper mikkis jättemycket! jag har redan för lite nattsömn.. Måste verkligen till läkaren med detta, mammas kassa naturmediciner hjälpte inte så bra =/ tänker inte stå ut med 5 till 4 timmars sömn per natt, NIX!

ska ringa gårdan snart, saknar min lilla knäppa vän! och amelie, inte pratat med henne på länge nu! ska ringa min amsebamse sen ikväll efter jag har tränat, så blir de nog tjöt i ca 2 till 3 timmar! aldrig fel, amelie är bäst! love you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0