oprah

satt och kolla på oprah förut, handla om folk som har sk "sömstörningar" , nattskräck, sömnlöshet och liknande, det var en tjej som var med, hon får ingen sömn på ca 4-5 dagar! RENA TOTYREN JU! helt sjukt, jag klagar på att jag inte kan sova, men jag sover ju minst 3 timmar varje natt iaf, ska sluta klaga nu tror jag bestämt!

i morgton börjar skolan, usch, fy och blääääää! men bara att ta sig själv i kragen och se till att få betyg jag blir nöjd över :) hoppas det blir en bra klass också, det som är bäst är att jag slipper att åka buss! puh, det är det tråkigaste jag någonsin gjort! måste upp kl 6 för att ta bussen kl 7, när man börjar nio :O inte det roligaste =(

får se vad som händer idag, blir en promme till pappa iaf för att hämta lite saker, sen får jag se =)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0