grattis bella!

kla 13,30 så åker vi till borgvik för att fira nickes kusin och det är ju såklart min kära v'n bella =) härligt med sol också! kan inte bli bättre, helgen har varit jättebra, och idag ska jag och nicke bara mysa!!!! så det blir väl lite film oså,

i morgon är det skola igen, ser faktsikt fram emot att lära känna klassen, alla verkar trevliga!

Sanrt kommer Lena och Sam igen, 20 sep? tror jag att det var iaf, samtidigt som årjängsmarten iaf. jag hoppas att det finns langos där iår igen.. ´friterat bröd med vitlöks olja, gräddfil och ost! ni hör ju va gött det låter, men det är ännu godare! mmmmmh

nicke,. du har allt! jag är föralltid din. ja älskar dig något så innerligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0