fiskelifisk

torsk med potäter idag, mumma! eller nja, inge sugen på fisk idag, KONSTIGT NOG!

idag har det varit mysigt väder, sol! men lite små kyligt dock, märks att hösten håller på att komma! ikväll ska jag till pappa, inte varit där på öänge och jag saknar honom, världens bästa pappa.. om en vecka så är jag på läger, På duse i säffle, ska bli rätt kul, syrran ska inte med men ska dela stuga med julia och natalie, ser ni? jag har skaffat nya vänner =D men ingen så bög-amelie =) och det vet hon :D
nej, men julia och natalie verkar väldigt snälla och trevliga, och natalie har samma passion som jag, coca cola! HAHA, farlig dryck det ändå, nej men det ska vara mycket godis och cola med iaf, väldigt mycket.. men jag kommer sakna min älskling så mycket! vi har sovit brevid varandra varenda natt sen säkert 7 månader tillbaka, sett varandra varje dag.. Men det ska nog gå bra, eftersom jag går global linjen så får vi ju faktsikt tänka på att det är rätt mke s.k "fältstudier".. alltså att man är mycket på andra ställen, orkar inte förklara, för jag antar att alla förstår!

har drogit ner på rökningen också! ska se om det går att sluta helt (FÖRSÖKA), om det går så kommr ni få se en som tänker ge sig på träningen riktigt, då blir det morgonpromenix+kväll, och lite gym, och annat! måste se till att det blir variation, annars blir jag nog lätt uttråkad! men dendära morgonpromenaden går nog att fixa ändå, bara att gå upp lite tidigare, jag menar, man blir ju inte svett oså av en prommenix eller? annars måste jag ju upp kl 6 eller något :-O då blir nog det hela lite svårare.

GE MIG LANGOS!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja sluta sluta roka!!! xoxo

2008-08-28 @ 18:19:50
Postat av: sandra

klaga inte på att behöva gå upp tidigt du! :O

2008-08-29 @ 06:43:51
Postat av: jessica

hihi potäter :D

2008-09-02 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0