dusch

älsklingen står i duschen nu, sen så blir det mys med en film! sen äre project runway! gillar alla detta året, utom jillian då :O usch på dig!

varit så himla kallt idag! frös nästan ihjäl.. menmen, nu ska syrran byta klass, men vet ni? det gör mig inget xD inte för att jag inte gillar min syster men det är nog rätt gott att slippa småbråket, hihi.. vet inte riktigt vad jag ska skriva dock..

till helgen hoppas jag att det blir en lång och sköna SLAPPA dagar, nada stress, mycket gott och härj, har varit så himla trött denna vecka (det innebär inte att jag har sovit), nästa vecka måste jag till ungomsmottagningen och kolla ifall det finns tabletter mot min PMS, hatar det, är världens suraste människa då, jag är väldigt ärlig nu
- kan börja grina när som helst
- bli arg för att jag kanske tappar en penna (?)
- jag är allt det jag inte brukar vara
för dom som känner mig vet hur det är, alla blir ungerfär - ÅH NEJ! stackars mor, far och syster som har fått stå ut med detta.. kommer aldrig glömma när jag var sur över matten en gång (jag fattade inte hur man gjorde en ekvation) kommer hem och erika frågar mig om jag ahar sett hennes tröja eller något sylikt, jag skäller ut henne på alla sätt och vis, mamma frågar vad som har hänt jag skäller ut henne lika mycket, erika gråter, mamma gråter och jag gråter (allt detta för en simpel ekvation), just de ja, jag bad om förlåtelse =)
så om ni inte vill vara i närheten av mig den speciella veckan så är det cool lugnt. jag förstår er! vill inte ens vara i närheten av mig själv då heller, PMS? skit, dret och bajs, det suger!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ah sotnosen... later inte helt latt m dina somnproblem o PMS... usch da...



Saknar dig/er! Jag ska forsoka komma hem lite tidigare imorn sa att jag kan ringa er :) puss o kram

2008-08-27 @ 22:18:54
URL: http://lenalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0