Tjoohoo

Nu sitter jag i denna skola igen, har egentligen filosofi. Skulle har fortsätt med mitt arbete "Har man en fri vilja?" men det jag hade skrivit har försvunnit så blev inte så jäkla sugen på att fortsätta känner jag. Blev därimmot jäkligt arg.
Och frågan jag ska besvara är inte den lättaste med tanke på hur många sätt man kan vrida och vända på det så något svar kommer jag inte komma fram till heller, så ja!
YEJ ME!

Ska ha ett prov i Fält B sen ska jag direkt hem! Tror jag ska ta mig en liten dooley's och njuta av solen på balkongen för en gångs skull, eller kanske, jag vet inte.

I morgon drar jag inte till stan oh köper ny fondation som är såå slut, tror jag ska köpa en biljett till 100% party? Vet inte de heller. ORDNING PÅ DIG MIKKIS.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 15:06:21
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0