Var bara tvungen..

Har ytterst tråkigt nu när jag sitter och väntar på min kära fader. Åker sen ner till Humlo för att inta lite alkohol, smirnoff och dooleys.

Vet inte vad jag ska skriva?
Jo, nästa vecka ska jag och syster gå på Transformers 3. Sikka jäkla bra filmer, Erika tjatade så på mig att jag skulle kolla på den första. Ville inte se den eftersom, ja transformers, de är ju leksaker tänkte jag. Lånade den 3 gånger innan jag tittade på den tror jag, men när jag väl hade sett den så ville jag se tvgåan på en gång!
Och nu blir de tredje filmen som också har gjort rekord på biljettförsäljning(!) har fått bra kritik också så jag längtar!
Sen fick jag ju en biljett till den SISTA HP filmen av syster i present, vill så gärna se med ändå inte. De är absolut sista filmen, vill ju se mer men vill samtidigt se hur de slutar.
Aja, nog med i-landsproblem.

Har fått mig 3000 kr denna vecka också, inge dåligt pinkat! 2000 kr åker undar till sparkontot i varje fall, blir semester till hösten/vintern för mig och Nicke. Resemålet är inte bestämt än, men de verkar bli södra Asien.. Jag vill inte till Thailand, tråkigt att åka dit alla andra åker. Laos, Vietnam eller kanske Malaysia? Ja det löser sig senare.

Och såhär kan de gå om man är överkänslig mot insektsbett.


Ja, det kliade.

Ja, det gjorde on

Nej, jag kunde INTE ha mina vanliga skor.




Kommentarer
Postat av: Erika

kan du inte börja blogga på riktigt igen? :D

2011-07-28 @ 23:43:16
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0