R.I.P x3

Under detta jullov är det tre människor i min värld som nu är på andra sidan.
Farfar gick bort i jullovets början, jag saknar honom enormt, min farfar.
Sen precis innan nyår gick Micke C över till andra sidan, han lämnade en stor saknad och jag skänker en tanke till vänner och familj.
Och inatt, Sebba tog också klivet till andra sidan och också han kommer vi alla sakna. Även nu skänker jag till vänner och familj.

Detta är offatbart, 3 st på ett jullov. Jag vill inte inse att livet är så kort, va mycket det finns att göra innan det tar slut. Att livet tar slut så fort, att vänner försvinner i tomma intet utan förvarning.

Jag hoppas ni alla har det bra på andra sidan, himlen, nagijala eller vart vi nu hamnar.

Sen vill jag också säga,- Ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

usch :(

2011-01-07 @ 19:16:19
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0