I'M NOT A SINNER

Sitter här, igen.
Får väl försöka göra ett nytt försök igen då. Så man har något att göra under sommarlovet? Vissa får ju inga jobb. Tråkigt på ett sätt, jag vill också tjäna pengar så jag kan göra saker. Resa, köpa saker till lägenheten osv. Vore awsome, menmen. De är synd...

Om jag har körkort nästa år ska jag fan söka jobb på glassbilen. Vore coolt att ha jobbat med de ändå, ahah, vilka framtidsutsikter man har..

Nej, nu ska jag sätta mig bredvid älsklingen innan jag bgörja plugga på det absolut sista provet innan sommarlovet. SamhällskunskapB - Arbetsliv. Kul va? nej inte direkt men ju fortare de blir gjort ju fortare blir det sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0