TOUCH OF EVIL

Lyssnar på musik nu, uhja!

äh, varför har jag blogg egentligen? Mitt liv är sååååå ointressant så. Men ni som läser får väl göra det! Skriver för min egen del annars, någongång.
Vaknade upp vid 08 idag! Blev jättelycklig att jag insåg att jag somnade i bra tid igår. Så nu har jag fixat dygnet någolunda tills skolan som börjar i morgon (FYFAN). Och under helgen kommer det vändas om igen, sug! Aja, det enda bra med skolan är väl att man kommer in i alla rutiner igen och får sakerna gjorda på rätt sätt och i tid. Jag blir en sån soffligare när jag är ledig, not good.

Och idag har jag haft nada att göra, väntar på att jag ska kunna gå ner och tvätta, fast det är inte förens vid tre. Det är länge kvar. Ska sitta och spela Bejeweld Blitz på FB och lyssna på musik som jag har tröttnat på för längelängesedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0