VALENTINES DAY

Glad alla hjärtansdag!

Firar inte denhär dagen så överdrivet mycket, jag har ju en att fira den med men älskar honom lika mycket vilken dag det än är. Vi gjorde iaf en riktigt mumsig frukost i morse och så gjorde jag äppelkaka igår som vi har åtit av idag. Dä räcker!

Annars då? Lugn helg, rastlös helg, inget speciellt har hänt.
Städat har vi gjort under helgen och så, ska tvätta i morgon innan skolan tänkte jag, skönt att få de gjort. SKa ta en promme i morgon med B har jag bestämt, annars så jag plugga som en dåre till HistoriaB-provet på torsdag. Svårt som inni, ska kunna 12 kungar och en drottning typ, var något liknande iaf, äh, drar mig nu.

We're not the same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0