9 DAYS LEFT

Jani, 9 dagar kvar, sen sticker jag! Det är ju helt otroligt, känns som det inte ska hända. På 16 dagar kommer jag se så himla mycket som många inte ens hinner se. Jag ska stort sett se allt som är "sånt man ska se". Besöka Eu osvosv, ska bli häftigt som fan! Men kommer sakna alla supermycket självklart, men fasiken så kul det ska bli!
Det enda jag har kvar att köpa är ett par skor och en handduk, sen så är jag fanimejja klar! READY TO GO!!!!!!!!!!!

Till annat.. ehm, vad? Ska hoppa i kojs snart, ska kolla på FÖRHÄXAD innan jag somnar. Något som jag nu på senare tid har insett, min absoluta favoritserie! Förhäxad, fy i fan va jag älskar det. Jag vet att det är overkligt och blablablabLÄ! Men vill aldrig sluta titta på'de! LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE IT!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0