VACCINATION

I morgon är det min tur att vaccinera mig. Jag ska försöka flytta tiden tills nästa vecka eftersom jag ska bort i helgen och fira 2-årsdagen med älskling. Eftersom man KAN bli dålig så vill jag faktsikt inte riskera att bli sjuk när my love har fixat och grejat. Men skulle kunna tänka mig att jag inte får ändra också, eftersom då blir det krångligt och blablabla. Får se i morgon helt enkelt! Tur att Ida är där och få hålla mig i handen i värsta fall.

Gjorde klart samhäll B testet idag, mycket skönt. Till veckan ska jag försöka mig på att analysera hinduiska texter, mitt liv suger.

Nu måste jag fortsätta att kolla på So you think you can dance? Fyfan va bra det är, och vad chockad jag blev när jag såg att det skulle börja så tidigt igen? Ska inte klaga, gillar't!

We're not the same /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0