REKLAM

Är säkert bara jag men, den nya Comviq-reklamen tycker jag är hysteriskt rolig. Ni vet när fåret sitter "on, off, on, off, on, off" osv. Skrattar lika mycket varje gång. Den är så dålig så den blir bra om ni förstår? Aja.

Ska snart hoppa i säng med en kopp med varm oboy. Jag blir mycket tröttare utav det känns det som, men det är väl säkert bara en inbillning. Annars har väl denna dagen varit ganska ovärd då jag inte har gjort ett skit egentligen. Ska i varje fall till skolan i morgon, Ida klarar sig inte utan mig. Jo det gör hon, hon får antagligen mycket mer gjort men skulle kunna tro att han har roligare när jag är där. Jag får hoppas på att jag har rätt!

Annars är Hummel i gbg, vilket är tråkigt för jag vill träffa henne och klämma lite på hennes mage! Ligger en liten pojke där i. Vi får hoppas att han inte blir allt för lik henne ;-)
Nej, det var taskigt men det var ett skämt! Så alla vet.

Den 14 november har jag och my love 2årsdag! Inte länge kvar och min älskling har gjort en överraskning till mig den sötnöten. Så underbar pojkvän jag har. Jag har ingen aning om vad det är men jag vet att jag kommer bli lika glad i vilket fall, för allt han gör, gör mig glad! Min man.


I Sri Lanka, brun där.
Vill vara så brun.


We're not the same /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0