Kalas, mys och presenter.

Hade en helt underbar födelsedag med familj och vänner. Supernöjd med alla presenter från alla.
Hade ju som sagt en liten tjejkväll igår och hade superkul! Det roligaste var nog dansen jag och A drog till med, Roger Pontare - När vindarna viskar mitt namn, det skulle man ha sett!

Och idag har jag och my love haft myskväll. Jag skickade ut honom igår för att det skulle vara vi tjejer, men idag så firade vi min födelsedag kan man säga. Har haft det underbart med min underbara.

Fick sms från Marie och Daniel förut, "Nu är det på gång.." stog det,  så snart kommer det komma en liten bebis till världen! Så, GRATTIS! Längtar tills man får se den lilla söta babyn.

Nu blir det snart sängen..

Kommentarer
Postat av: linda

Grattis i efterskott! :) Bebisen kom inatt.

2009-05-10 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0