ibland..

.. känner jag en enorm i ilska inom mig som jag vill bara få ut, såga exakt vad jag tycker medans det nästan ses som en helt omöjlig sak då jag bara skulle få skit tillbaka.

Var hos läkaren idag. Han var ganska knäpp för jag väl säga, klämda ihop huvudet så jävla hårt så jag trodde öga skulle ploppa ut. Men han avrådde mig att åka på sthlm-resan så jag fick helt enkelt hoppa över det. Hade gärna följt med men det är intge kul att vandra omkring i storstan med feber direkt.

Väntar på att B ska ringa, hon är inte direkt snabb. Grey's börjar snart och det verkar inte som att jag kommer få se det då my love måste se NHL-hockey. Visst det är ju mycket roligare att kolla på än svensk hockey men känns lite onödigt när han inte ens hejar på något utav lagen, så måste jag sitta här och lida och missa grey's :-(

Kommentarer
Postat av: Laura

Va ska du inte med? Gud vad tråkigt :( vi kommer att sakna dig!

2009-05-27 @ 21:21:06
URL: http://tinkettling.blogg.se/
Postat av: Laura

Va ska du inte med? Gud vad tråkigt :( vi kommer att sakna dig!

2009-05-27 @ 21:21:28
URL: http://tinkettling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0