snart!

Snart drar jag mina kära vänner. Kommer sakna er allihopa!

Bells är här och idag har hon gjort ett bra med svårt beslut. Hon vet att jag finns här för henne och det finns många andra som finns där för henne. Vi kommer att stötta dig och hjälpa dig! Älskar dig min lilla pärla.
Måste bara nämna att den lördagen som var måste göras om direkt när jag kommer hem, okej girls? Det var så otroligt kul så det får nästan bli en liten tradition vi får göra varje månad. Ha, dricker inte ens så ofta men det ska helt klart göras oftare!

Nu ska jag och Bella ta godnatt-ciggen.
Bye all..

Kommentarer
Postat av: Sofy

låter bra det du! (Y)

2009-03-03 @ 18:47:55
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0