METALLICA

Igår var jag alltså på Metallica. Det var så jävla grymt, så mäktigt att få se ett av världens bästa band.
Vi såg dem i Oslo, och där kommer jag aldrig mer gå på en konsert igen. Först och främst så tror jag att norrmän har en medelängd på 1,90. För alla, alla vart längre än oss. Och jag som är en 1,60 så var det inte så jäkla lätt. Men vi stog längst fram på Mastodon, Lamb of God och kanske 5, 6 låtar för Metallica. Så jag såg dem på nära håll innan norskarna tänkde "DÖDA SVENSKARNA" ungerfär. För de, bokstavligen, tryckte ner min skalle så jag försvann ner i publikhavet, jag envisades en bra stund, "jag flyttar mig från denna platsen". Men till slut fick jag ge upp då en kille armbåga mig för tredje gången (trodde faktsikt jag skulle ha en blåtira idag), men innan jag gick fick han ett knä i skrevet. Ha! Varför ska han få stå och nita till mig flera ggr och jag inte får göra något?

Men det var så mäktigt, så jävla bra! Och jag ska se dom igen!
No doubt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0