Inte är det tomt..

Ibland skulle man kunna tro att Nicke har dött när han jobbar eftersom jag bara ligger och kollar på TV då. Men idag, när S gick så började jag spela nästan direkt. Just nu är SIXX AM skivan på högsa volym, älskar Nikki Sixx. Visserligen är det inte han som sjunger, utan han pratar bara, som jag har förstått?
Love him anyway.

Imorgon är det skolavslutning också, det bästa som någonsin skulle kunna hända just nu! Sommarlov har jag längtat efter. Skönt att veta att jag inte har något att göra, bara slappna av.
Herregud vad ska jag skriva? Stopp i hjärnan nu.. Ja det kommer ju lägligt.



Åh, jag dör på'n.
Jag vet han är gammal. MEN SÅ GRYMT SNYGG!
Nu dog jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0