IIIH!

Så jäkla glad idag, och måste säga att B är bäst i hela vida världen! Skulle aldrig kunna uttrycka min kärlek till henne, eller några andra utav mina vänner. Men b, du är guld värd. MIN GLADASTE VÄN!

Sitter och blir lite alkoholiserad idag. Men nu är jag är arton idag så jag har lov till det, lagligt liksom. MIHIHIHI!
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NÖJD ÖVER MITT VG I ENGELSKA!
Och att jag har G i gympa (dåkig frånvaro), men eftersom jag är så aktiv så gav han mig ett G, det är ju bra? Men tror faktsikt mina betyg kommer bli bättre än jag trodde, men ska inte skaffa för många förhoppningar, men hoppas såklart!
BÄSTA DAGEN EVER!



Men vill även till London till lena och Sam, underbarar människor.

Kommentarer
Postat av: Bell

LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE. Kl e 7, ni sover än.. Borde gå upp snart tkr ja :@

2009-06-06 @ 07:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0