åååååååh

Idag har humöret varit lite hit och dit..
Det mest störande är att det går inte att få en person att förstå?
Just nu känner jag mig riktigt kass... Jag har ingen aning om mina betyg i ett enda ämne, vet att jag kommer få G i de flesta bara jag får klar mitt arbete i tid, (vilket jag ska få!). Men att sen sitta och höra på en massa annat betyg-snack gör mig galen. Jag går samhäll, G är ungerfär lika dåligt som allt annat, bara mvg som är bra, så ja, jag är kass.

Men samtidigt är jag den bästa människan i världen. Jag har de bästa vännerna, jag har världens bästa pojkvän. Jag klarar av skolan och samtidigt ta hand om en lägenhet och allt va det innebär(tvätta, laga mat, städa, hålla koll på räkningar, handla, hålla koll på ekonomin osv). Det finns fan inte många som kan klara utav. Jag är så stolt över mig själv egentligen, jag trodde aldrig jag skulle klara utav ett sådant liv i tidig ålder. Självklart har jag ju my love som hjälp, sedär! Jag har ett förhållandfe också, det tar också tid sörrrni!
Så jävla sur, kan inte vissa människor inse va bra jag är? Vad mycket jag gör på en dag? Jag går inte bara skolan till klockan 5, får maten dukat på bordet! ICCCKE! JAG GÖR ALLT SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH TA MIG FAN VA MÖE BÄTTRE JAG ÄR ÄN MÅNGA ANDRA!


(ursäkta för ett surt och irriterat inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0