hemmakväll

Var aldrig ner till stranden idag. Hade tänkt att vila mig från solen lite och så, men länge kunde jag inte sova. Hettan i lägenheten är något så bedrövlig. Det går verkligen inte sova, så jag gick upp runt 10 och så vandrade vi bort till Jacob för att spela Metallica Guitar Hero. Det var kul, men ganska svårt.
Senare åkte vi till P&J för att äta, köttfärslimpa och potatis! Sen åkte vi hem, B kom och sen gick vi till Erika. B åkte, jag och Erika satt mest och tjöta fram tills Sandra kom och sen kom Sofia. Sofia drog hem och vi andra tre gick till ICA för att handla.

Nu sitter jag här och längtar tills i morgon så jag ska bada med Sandra och Erika. Skönt!

SO YOU THINK YOU CAN DANCE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0